onsdag 1 april 2009

Första dagen på nya vardagen är nu avklarad...

Känns lite konstigt att jag ska gå o jobba igen imorgon, nu har jag ju gjort min 1dag/vecka :) Men det är samtidigt kul när jag väl är på jobbet o nu hinner man ju med lite på jobbet också.

Mitt sista "mammaledighetsprojekt" har varit att måla om Almas byrå, den har nu äntligen blivit blank och vit!! Byrån har Jakob fått när han flyttade hemifrån på 90-talet så givetvis är den i furu, jag vitlaserade den för ett par år sedan när den fick flytta "hem till oss" från vinden och nu har den äntligen blivit riktigt fin. Ska fixa röda knoppar till den tänkte jag. Kanske Snodd från Ikea kan passa, tyvärr finns de inte på Ikea i Hbg (som förövrigt har ett uselt sortiment nu för tiden, längtar tills det nybyggda varuhuset är klart 2010!) så det får bli ett besök till Malmö så småningom.


bild från ikea.se

Inga kommentarer: